Aktualności

2012 – 2013 r. jak powstawał program fillUp

Trudno nawet spisać wszystkie działania, jakie podjęliśmy – by w rok stworzyć w końcu produkt, którego idei byliśmy już pewni. Gorzej było z określeniem modelu biznesowego i ułożeniem całości w sensowny, efektywny i rzeczywisty byt, a nie tylko prototyp. Łatwo nie było nawet z ostatecznym wyborem nazwy produktu…

Niech o tej intensywnej pracy nad okiełznaniem ponad 1.000 formularzy świadczą konieczność zwiększenie zespołu o ponad 100%, a powierzchni biura o 200%.

Fakty i liczby:

  • ponad 20.000 roboczogodzin, pracowników współpracowników i partnerów,
  • ponad 6.000 zadrukowanych kartek i wymiana tonerów raz w tygodniu,
  • oraz 10 kg wypitej kawy.

Planowana premiera luty 2013 – znowu obsuwa ;-( Ok, ale teraz jesteśmy gotowi na premierę, wiedząc, że pomimo tego iż każdy formularz przeszedł co najmniej przez 5 par rąk, mogą pojawić się w nim jakieś niedoróbki typu pole nachodzi na kropki lub coś zamiast się centrować ucieka do prawej. Liczymy na to, że nasi Użytkownicy szybciej niż my wyłapią takie drobiazgi i nam zgłoszą....

Jeszcze dopieszczanie serwisu www, kręcenie filmów wideo i …

Oczywiście towarzyszą nam cały czas wielkie wątpliwości, czy użytkownicy pokochają fillUpa za jego prostotę i praktyczność, czy zauważą tę oszczędność czasu, wygodę i praktyczność?

Nawet jeżeli nie to może chociaż wszyscy razem zaoszczędzimy te kilkadziesiąt lub kilkaset milionów złotych.

 

Sprawdź jaki jest fillUp w dniu jego premiery >>