Podstawowy

8.25 złnetto / miesiąc
99 zł netto / 12 miesięcy

  • Obsługa 1 firmy
    i użytek prywatny
  • e-Deklaracje i ePUAP
  • Kreatory, import i eksport
  • Licencja na 3 urządzenia
MultiFirma

16.58 złnetto / miesiąc
199 zł netto / 12 miesięcy

  • Obsługa do 5 firm
  • e-Deklaracje i ePUAP
  • Kreatory, import i eksport
  • Licencja na 5 urządzeń
Duże Biuro

41.58 złnetto / miesiąc
499 zł netto / 12 miesięcy

  • Liczba firm - bez limitu
  • e-Deklaracje i ePUAP
  • Kreatory, import i eksport
  • Licencja na 10 urządzeń
  • Sieciowa baza danych
Premium


wycena indywidualna

  • Liczba firm - bez limitu
  • Więcej niż 10 urządzeń
  • Baza MS SQL
  • Zaawansowane funkcje
  • Modyfikacje na zlecenie
Podstawowy

9.83 złnetto / miesiąc
59 zł netto / 6 miesięcy

  • Obsługa 1 firmy
    i użytek prywatny
  • e-Deklaracje i ePUAP
  • Kreatory, import i eksport
  • Licencja na 3 urządzenia
MultiFirma

21.50 złnetto / miesiąc
129 zł netto / 6 miesięcy

  • Obsługa do 5 firm
  • e-Deklaracje i ePUAP
  • Kreatory, import i eksport
  • Licencja na 5 urządzeń
Duże Biuro

49.83 złnetto / miesiąc
299 zł netto / 6 miesięcy

  • Liczba firm - bez limitu
  • e-Deklaracje i ePUAP
  • Kreatory, import i eksport
  • Licencja na 10 urządzeń
  • Sieciowa baza danych
Premium


wycena indywidualna

  • Liczba firm - bez limitu
  • Więcej niż 10 urządzeń
  • Baza MS SQL
  • Zaawansowane funkcje
  • Modyfikacje na zlecenie
Podstawowy

11.67 złnetto / miesiąc
35 zł netto / 3 miesiące

  • Obsługa 1 firmy
    i użytek prywatny
  • e-Deklaracje i ePUAP
  • Kreatory, import i eksport
  • Licencja na 3 urządzenia
MultiFirma

25.00 złnetto / miesiąc
75 zł netto / 3 miesiące

  • Obsługa do 5 firm
  • e-Deklaracje i ePUAP
  • Kreatory, import i eksport
  • Licencja na 5 urządzeń
Duże Biuro

61.67 złnetto / miesiąc
185 zł netto / 3 miesiące

  • Liczba firm - bez limitu
  • e-Deklaracje i ePUAP
  • Kreatory, import i eksport
  • Licencja na 10 urządzeń
  • Sieciowa baza danych
Premium


wycena indywidualna

  • Liczba firm - bez limitu
  • Więcej niż 10 urządzeń
  • Baza MS SQL
  • Zaawansowane funkcje
  • Modyfikacje na zlecenie
Podstawowy

15.00 złnetto / miesiąc
15 zł netto / 1 miesiąc

  • Obsługa 1 firmy
    i użytek prywatny
  • e-Deklaracje i ePUAP
  • Kreatory, import i eksport
  • Licencja na 3 urządzenia
MultiFirma

35.00 złnetto / miesiąc
35 zł netto / 1 miesiąc

  • Obsługa do 5 firm
  • e-Deklaracje i ePUAP
  • Kreatory, import i eksport
  • Licencja na 5 urządzeń
Duże Biuro

85.00 złnetto / miesiąc
85 zł netto / 1 miesiąc

  • Liczba firm - bez limitu
  • e-Deklaracje i ePUAP
  • Kreatory, import i eksport
  • Licencja na 10 urządzeń
  • Sieciowa baza danych
Premium


wycena indywidualna

  • Liczba firm - bez limitu
  • Więcej niż 10 urządzeń
  • Baza MS SQL
  • Zaawansowane funkcje
  • Modyfikacje na zlecenie

Dodatkowe informacje

100% gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy

Jesteśmy pewni wysokiej jakości i funkcjonalności programu fillUp. Dlatego, pomimo 30 dni bezpłatnego okresu testowego każdy, kto wykupi dowolny pakiet ma 100% gwarancję zwrotu wpłaconej kwoty w przypadku braku zadowolenia. Wystarczy w terminie 30 dni od dokonania zakupu zwrócić się do nas o zwrot 100% wpłaconej kwoty. Pieniądze zwracamy bez względu na przyczynę rezygnacji. Twoja 100% gwarancja jest zapisana w regulaminie sklepu, który znajdziesz w dziale: Informacje prawne.

Oferta dla fundacji, stowarzyszeń i szkół

Instytucje non-profit (stowarzyszenia, fundacje), mogą zakupić abonament - pakiet Podstawowy w cenie 50 zł brutto na rok. Istnieje możliwość udostępnienia nieodpłatnej licencji dla podmiotów edukacyjnych (szkoły, kursy), które chciałby wykorzystać program fillUp w trakcie prowadzonych zajęć i szkoleń. Jesteś zainteresowany? Napisz do nas: serwis@fillup.pl

 

Porównaj pakiety

  Podstawowy MultiFirma Duże Biuro Premium
Ponad 3 000 formularzy, druków, deklaracji, wzorów pism i umów Tak Tak Tak Tak Dostęp do ponad 3 000 wzorów druków, deklaracji, formularzy, umów i pism dla firm i osób prywatnych. Jeżeli w bazie nie ma druku, którego szukasz, napisz do nas. Jeśli uznamy, że będzie przydatny dla większej liczby użytkowników, dodamy go do bazy w ciągu 10 dni roboczych.
e-Deklaracje oraz e-wysyłka pism, wniosków i druków przez ePUAP Tak Tak Tak Tak Ponad 280 e-Deklaracji, które możesz wysłać elektronicznie do systemu e-Deklaracje.gov.pl oraz wzór pisma ogólnego ePUAP, z którym możesz e-wysłać dowolne pismo, wniosek lub druk do ponad 20.000 urzędów i jednostek publicznych.
Autouzupełnianie druków danymi - Aktówka - bazy: firm, osób, produktów Tak Tak Tak Tak Program fillUp uczy się Twoich danych, więc jeśli regularnie z niego korzystasz, każdy nowo otwarty druk jest wypełniony w około 60-70%. Przy dużej ilości pracowników, kontrahentów czy produktów możesz łatwo nimi zarządzać stosując odpowiednie filtry bazy lub wyszukiwarkę danych.
Wygodne kreatory: faktura, rachunek, przelew, VAT-7, PIT-5 oraz PITy roczne Tak Tak Tak Tak Wypełniając kilka pól, szybko i wygodnie wypełnisz najpopularniejsze druki jak, faktura, rachunek, proforma, druk przelewu/wpłaty, deklaracje VAT-7, VAT-7K, VAT-7D oraz wyliczysz miesięczną zaliczkę podatku PIT dawniej PIT-5. Dostępny także wygodny kreator do wszystkich PITów rocznych wraz z załącznikami oraz kreatory PITów wystawianych przez płatników: PIT-11, PIT-8C, PIT-40 i  PIT-4R.
Konwerter danych ze starych archiwalnych wersji do nowych, aktualnych wersji deklaracji. Tak Tak Tak Tak Dzięki temu praktycznemu rozwiązaniu zaimportujesz dane czyli automatycznie przeniesiesz je ze starej wersji deklaracji do nowej wersji - aktualnie obowiązującej. Możesz wykonać to bez żmudnego przepisywania wcześniej wpisanych kwot i uzupełniania aktualnej wersji formularza od początku. To rozwiązanie przydatne jest w sytuacjach, w których system księgowy, arkusze kalkulacyjne lub inne rozwiązania, generują stare wersje formularzy.
Szyfrowanie bazy danych oraz ustalanie praw dostępu Tak Tak Tak Tak Dane w programie można zaszyfrować hasłem dostępu, tak by nikt postronny nie mógł ich poznać, ani odtworzyć w innej instalacji. Program zapamięta na stałe Twoje hasło lub może prosić o jego podanie przy każdym uruchomieniu aplikacji. Możesz także ustawić różne prawa dostępu dla różnych użytkowników
Wersja on-line programu – obsługa przez www Tak Tak Tak Tak Możesz korzystać z aplikacji w wielu lokalizacjach oraz na różnych urządzeniach. Bezpiecznie uruchamiając program w wersji online na stronie fillUp.pl możesz operować na formularzach z wykorzystaniem tylko przeglądarki www.
Zaletą wersji on-line jest brak konieczności ściągania pliku .exe i instalowania programu na komputerze, a także kompatybilność ze wszystkimi najpopularniejszymi systemami operacyjnym: Windows, Linux i komputerami Apple Mac. Program on-line działa we wszystkich najpopularniejszych przeglądarkach internetowych: Internet Explorer, Mozilla, Firefox, Google Chrome, Safari, Opera.
Chmura danych (clouds) w Google Drive Tak Tak Tak Tak Dzięki zapisywaniu danych w chmurze (cloud computing), możesz korzystać z aplikacji fillUp na wielu urządzeniach lub w kilku lokalizacjach również w wersji on-line. fillUp daje możliwość zapisu danych do chmury Google Drive. Po synchronizacji programu z dyskiem Google i ustawieniu zapisu danych do chmury Google Drive możesz korzystać z fillUp z dowolnego urządzenia, zapisywać, modyfikować lub usuwać dane.
Import danych z innych systemów i programów kadrowo-płacowych. Tak Tak Tak Tak Nie musisz wpisywać wiele razy tych samych danych. Jeżeli posiadasz już bazę z danymi zapisaną w innym programie (dane rodziny, pracowników czy partnerów) łatwo wczytasz je do bazy fillUp, korzystając z funkcji importu danych. Program pozwala na importowanie danych z pliku XML, m.in. z programów: Płatnik, druki IPS, Symfonia, Optima INSERT GT, e-Nova, Druki Gofin, PIT Format oraz aplikacji e-pity. Sukcesywnie poszerzamy zakres importowania danych o najbardziej popularne programy biurowe i księgowe.
Wczytanie wstępnie przygotowanego PIT-a (PFR) Tak Tak Tak Tak Aplikacja obsługuje wczytywanie Wstępnie Wypełnionego PIT-a (PFR) z Portalu Podatkowego Ministerstwa finansów – co znacząco ułatwia jego rozliczenie dzięki funkcjonalności automatycznego przeniesienia danych z takich PIT-ów podatnika jak: PIT-11, PIT-8C, PIT-R, PIT-40A/11A. Więcej informacji na www.e-pity.pl/pfr.
Wysyłka e-mail wypełnionych faktur, druków, pism i umów  Tak Tak Tak Tak Wypełnione formularze i druki łatwo wyślesz pocztą e-mail w formacie pliku PDF lub XML.
Eksport danych i druków (PDF, XML, Word) Tak Tak Tak Tak Wypełnione formularze i druki łatwo wyeksportujesz do najbardziej popularnych formatów plików: PDF, XML, Word. W formularzach pism i umów zapisanych do pliku Word, możesz w dowolny sposób formatować i edytować ich treść np. drukując je na papierze firmowym. Możliwy jest także eksport danych w formacie XML do wczytania w innych aplikacjach - dotyczy to zarówno danych poszczególnych formularzy, jak i całej bazy danych z Aktówki fillUp.
Obsługa kwalifikowanego podpisu (e-podpis ) Tak Tak Tak Tak Dokumenty, deklaracje i druki, które są w aplikacji dostosowane do wysyłki elektronicznej możesz w programie fillUp podpisać Twoim kwalifikowanym podpisem elektronicznym, tzw. e-podpisem.
Automatyczna i bezpłatna aktualizacja formularzy i programu Tak Tak Tak Tak Program fillUp posiada moduł automatycznej aktualizacji, który sprawdza czy jest dostępna nowsza wersja aplikacji. Dodatkowo przy otwieraniu lub pobieraniu każdego druku sprawdzana jest aktualność wersji danego formularza. Nie musisz ponosić dodatkowych kosztów, jeżeli zmienią się druki urzędowe lub pojawią się nowsze wersje wzorów umów. Aktualizacje są wliczone w cenę abonamentu.
Ustawienie własnej stopki do formularzy Tak Tak Tak Tak Drukowane formularze mogą posiadać na stałe wpisaną stopkę z danymi Twojej firmy, kancelarii lub biura np. adresem serwisu www, numerem telefonu.
Ilość obsługiwanych firm /wystawców druku 1 5 bez limitu bez limitu W przypadku komercyjnego zastosowania aplikacji fillUp, konkretny formularz może wystawić różna liczba firm. Jeśli wypełniasz formularze dla wielu firm (wystawców dokumentów), lub prowadzisz biuro rachunkowe obsługujące wiele podmiotów, wybierz odpowiedni abonament.
Liczba obsługiwanych komputerów/urządzeń dla jednej licencji 3 5 10 więcej niż 10 Korzystaj z fillUpa na wielu urządzeniach lub komputerach nawet w wersji bezpłatnej. W przypadku użytku komercyjnego program możesz zainstalować nawet na 10 komputerach w firmie w abonamencie Duże Biuro.
Obsługa wersji sieciowej bazy danych Nie Nie Tak Tak Program fillUp umożliwia pracę wielu osób w oparciu o wspólną bazę danych za pomocą dysku sieciowego. Raz wpisane dane klientów, pracowników lub partnerów oraz wypełnione formularze będą dostępne dla wszystkich Twoich pracowników mających dostęp do aplikacji fillUp. Nie muszą zatem wpisywać wszystkich danych ponownie, jak w przypadku odrębnej instalacji i żaden użytkownik nie utraci efektów swojej pracy.
Obsługa bazy danych MS SQL Nie Nie Nie Tak Umożliwimy Ci podłączenie programu do serwerowej bazy danych MS SQL Server i podobnie jak w wersji sieciowej wszystkie dane klientów, pracowników lub partnerów oraz wypełnione formularze będą dostępne dla wszystkich Twoich pracowników mających dostęp do aplikacji fillUp. Baza MS SQL zapewni Ci bezpieczeństwo danych na najwyższym poziomie.
  Zamów Zamów Zamów Skontaktuj się

 

Uwaga - korzystanie z Darmowych druków - formularzy oznaczonych jako bezpłatne (0 zł) - nie wymaga zakupu żadnego abonamentu.
Aplikacja w zależności od wybranego pakietu kontroluje liczbę firm, podmiotów lub osób prawnych (NIP lub REGON), które są wystawcami druku. Nielimitowana jest liczba wystawców formularzy w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.

fillUp Premium - wersje dedykowane - baza MS SQL

Skontaktuj się z naszym konsultantem, który przygotuje dla Ciebie indywidualną ofertę
Krzysztof Wawrowski

Krzysztof Wawrowski

tel.: +48 799 100 899
mail.: krzysztof@e-file.pl

fillUp Premium - dedykowane rozwiązania dla firm

Chcesz zainstalować fillUp Premium na większej liczbie stanowisk, wykorzystując w pełni architekturę Klient - Serwer oraz bazę MS SQL? Dokonaj z nami odpowiedniej konfiguracji dostępu do danych i aktualizacji formularzy w trybie offline - po prostu. Dostosujemy do Twojego biznesu Przyjazne formularze, dokonamy instalacji i przeszkolimy Twój personel oraz będziemy świadczyć Twojej firmie usługi serwisowe premium.

fillUp Premium to propozycja dostosowania Przyjaznych formularzy do indywidualnych potrzeb Twojej firmy, instytucji, biura rachunkowego czy kancelarii. Jeśli obsługujesz szeroki wolumen Klientów, zatrudniasz duży zespół pracowników i dynamicznie rozwijasz swój biznes, wykorzystaj funkcjonalności fillUp i skorzystaj z wersji programu zadedykowanego wyłącznie Twojej firmie.

Powiedz nam czego potrzebuje Twój zespół i jak możemy usprawnić pracę Twojego biura? Zapoznaj się z poniższą listą najbardziej popularnych modyfikacji programu fillUp Premium lub zgłoś nam swój indywidualny pomysł.

Na życzenie

Połączymy program fillUp z systemami finansowo-księgowymi, kadrowymi, sprzedażowymi czy dystrybucyjnymi, na których pracuje Twój zespół, zaimplementujemy w programie specjalne moduły importu danych z zewnętrznych programów księgowych, opracujemy indywidualne zmiany w interfejsie aplikacji, dostosujemy linki w programie, tak by Klienci zgłaszali się do Ciebie za pośrednictwem Twojej strony WWW, uruchomimy wersję on-line programu bezpośrednio w Twojej domenie, zmienimy nazwę aplikacji i wstawimy do niej logo Twojej firmy lub zaprogramujemy dowolną funkcję, o której pomyślisz.

Druki na zamówienie

Druki i formularze na zamówienie – od 500 zł (netto)

W bazie programu fillUp znajduje się ponad 3 000 najpopularniejszych druków, umów, deklaracji i formularzy. Cały czas rozszerzamy listę dokumentów w oparciu o opinie i uwagi użytkowników. Jeżeli jednak brakuje Ci jakiegoś formularza, wykonamy go na indywidualne zamówienie. Usługa dotyczy formularzy dedykowanych dla wąskich grup zawodowych lub specjalistów z różnych branż np. druków stosowanych przez urzędy, instytucje, banki, ubezpieczycieli, pośredników lub firmy przyjmujące duże ilości ustandaryzowanych wniosków, pism czy formularzy.

1 formularz - płatność SMS


W programie fillUp, po wygaśnięciu kodu 30 dni Za Darmo, użycie każdego druku płatnego ($) wymaga aktywnego abonamentu lub wykupienia dostępu do wybranego formularza (z pełną funkcjonalnością: wydruk, e-Deklaracja, e-wysyłka, e-mail i eksport danych) za pomocą płatności Premium SMS.

Ile kosztuje 1 formularz - opłacony SMS?

Cena 9,84 zł (8,00 zł netto)

Wysyłając SMS o treści DPFILLUP na nr: 78464 

otrzymasz kod aktywacyjny umożliwiający użycie (1) jednego formularza. Kod wpisz w aplikacji: menu Zamów > Aktywuj kod.

SMS czy abonament ?

Jeżeli używasz więcej niż jednego druku płatnego na miesiąc, rozważ zakup abonamentu w pakiecie Podstawowym, w którym przy opłacie za 1 rok z góry masz nieograniczoną ilość formularzy bez limitów użycia w cenie 8,25 zł / mc. Jeżeli korzystasz z druków płatnych okresowo, sprawdź czy bardziej opłacalny nie będzie zakup abonamentu Podstawowego na 1 miesiąc w cenie 15 zł netto - to mniej niż 2 SMS'y.

Jak długo mogę korzystać z pojedynczego wypełnionego formularza opłaconego SMS'em ?

Przez 10 dni od pierwszego wydruku formularza, eksportu lub jego e-wysyłki możesz dokonać modyfikacji lub korekty formularza, jednak nie możesz zmienić jednocześnie wszystkich danych, takich jak nazwa podmiotu, nr NIP, REGON czy adres. Korzystanie z formularza opłaconego SMSem po 10 dniach – edycja, wpisanie nowych danych – wymaga ponownego opłacenia druku – wysyłka SMS lub zakup abonamentu. W dalszym ciągu formularz będzie dostępny do wydruku lub eksportu (zapis na dysku pdf, wysyłka pdf na e-mail).