To narzędzie dla biur księgowych i rachunkowych, które pozwala na bezpieczną, elektroniczną wymianę dokumentów księgowych z Klientami.

Usługa dostępna jest wyłącznie dla Użytkowników, którzy skorzystali z wersji 6.x Beta i jej kolejnych aktualizacji.

Jeżeli jesteś zainteresowany usługą e–skrzynki zostaw nam swój adres e–mail poinformujemy Cię o uruchomieniu nowego naboru do wersji Beta

Administratorem danych osobowych jest e-file sp. z o.o. sp.k. więcej »

z siedzibą w Poznaniu (60-461), ul. Jeziorańska 12, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców KRS prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu Wydział VIII Gospodarczy KRS pod nr 0000643414, o numerze NIP: 7811934421 i numerze Regon: 365695953, która dokonuje przetwarzania przekazanych danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, (t. jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz zapewnia realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.), w szczególności prawo dostępu do treści własnych danych, prawo ich poprawienia, prawo wniesienia, w przypadkach w ustawie wymienionych, pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych w przypadkach w ustawie wskazanych, gdy administrator danych zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub sprzeciwu wobec przekazywania danych osobowych innemu administratorowi danych. Zgoda na przetwarzanie danych może zostać odwołana w każdej chwili. Administrator zapewnia zabezpieczenia techniczne i organizacyjne. Dane, które podlegają przekazaniu, przekazywane są dobrowolnie, a baza danych osobowych prowadzona jest zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego.

Bezpieczna wymiana dokumentów między Klientem i księgowym online przez internet

By wesprzeć biura księgowe w sprawnej komunikacji z klientami, w pierwszej połowie 2020 uruchomiliśmy nową funkcjonalność - e-skrzynkę Dysku fillup, która m.in. umożliwia klientom zdalne przekazywanie dokumentów online przez internet do biur księgowych.

Przygotowaliśmy usługę specjalnie z myślą o biurach rachunkowych i księgowych, dlatego w odróżnieniu od innych rozwiązań dostępnych na rynku, e-skrzynka pozwala na:

etykietowanie księgowe zamieszczonych dokumentów

zapisanie numeru dekretacji przy dokumencie

uzyskanie linku do dokumentu na Dysku fillup

(możliwy do przypisania w KPIR)

Pierwsza odsłona e-skrzynki była dostępna w limitowanej wersji Beta Programu fillup 6.x. Obecnie usługa nie jest dostępna. Zbieramy sugestie od naszych użytkowników i rozwijamy kolejną wersję e-skrzynki.

Jeśli chciałbyś otrzymać informację, gdy e-skrzynka będzie ponownie dostępna, zostaw adres e-mail!

e-skrzynka - jak to działa?

Zostaw e-mail

Zostaw adres e-mail
otrzymaj powiadomienie, gdy nowa wersja e-skrzynki będzie dostępna.

Zaloguj

Zarejestruj się lub Zaloguj na koncie fillup

Profile

Załóż profile klientów biura w usłudze e-skrzynka Dysku fillup bez dodatkowych opłat.

Udostępnij

Udostępnij klientom e-skrzynkę Dysku fillup poprzez stronę www, by mogli przesyłać do niej dokumenty księgowe.

Dokumenty

Wyświetl profile klientów (w wersji beta) - wraz z dokumentami, które zamieścili w e-skrzynce Programu fillup.

Dysk fillup

Bądź spokojny. Wszystkie dokumenty zamieszczone przez klientów bezpiecznie archiwizują się na Dysku fillup. Możesz też pobrać je na dysk komputera.

Archiwum

Masz potrzebę, by drukować i archiwizować pobrane od klientów dokumenty w formie papierowej? e-skrzynka udostępnia taką możliwość.

Wskazówki e-skrzynki!

Udostępnianie klientom

By udostępnić i korzystać z e-skrzynki Dysku fillup wraz z klientami, najpierw zarejestruj się i/lub zaloguj na swoim koncie fillup.

Udostępnianie pracownikom

Pracownicy biura będą mogli udostępnić e-skrzynkę Dysku fillup tylko, jeśli przypiszesz im aktywną licencję na koncie fillup.

e-skrzynka Dysku fillup czynna 24/7!

Korzystaj z dysku wraz z Klientem bez ograniczeń czasowych. Stały dostęp do bezpiecznego archiwum dokumentów przyspieszy i ułatwi wspólną pracę. Zmniejszy ryzyko przestojów, długiego oczekiwania na przesłanie dokumentów. Udostępnij to wygodne i darmowe rozwiązanie swoim klientom już teraz!

e-skrzynka Dysku fillup czynna 24/7!

Bezpieczeństwo gwarantowane z Microsoft Azure!

e-skrzynka Dysku fillup działa w oparciu o nowoczesną technologię Microsoft Azure, z której korzysta zarówno Ministerstwo Finansów, jak i najpotężniejsze światowe firmy czy instytucje, w tym Generali, Rolls-Royce, Real Madryt, Heineken, Unia Europejska czy Departament Obrony Stanów Zjednoczonych.

To najbardziej bezpieczne i wszechstronne rozwiązanie chmurowe na rynku, którego niezawodność została potwierdzona licznymi certyfikatami (m.in. CSA, ITAR, CJIS, HIPAA czy IRS 1075) – w tym atestem poziomu 5 („Level 5”) Departamentu Obrony USA! Korzystając z e-skrzynki Dysku fillup, nie musisz obawiać się o ochronę swoich danych osobowych - Microsoft Azure stosuje międzynarodowe normy zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO 27018), zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa danych w myśl RODO.

Informacje szczegółowe dotyczące fillup 6.x Beta

1 Wersja Programu fillup Beta 6.x to część opracowywanego przez nas rozwiązania, dzięki któremu biura księgowe oraz ich klienci będą mogli utrzymywać kontakt online. Sprawi to, że biura księgowe znacząco uproszczą oraz przyspieszą pracę dzięki usprawnieniu dostarczania i obróbki dokumentów swoich klientów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu firmy e-file, producenta Programu fillup, aplikacja w wersji docelowej zawierać będzie specjalnie przygotowane funkcjonalności z myślą o biurach księgowych. Ułatwienia w przenoszeniu dokumentów do programów księgowych, oznaczanie dokumentów, zadań, komunikacja czy bezpieczny backup spraw księgowych planowane są na koniec roku. Tymczasem, wychodząc z inicjatywą pomocy Biurom księgowym i ich klientom, obok bezpłatnych druków związanych z pandemią, udostępniamy już teraz e-skrzynkę Dysku fillup by umożliwić zdalny kontakt w dobie izolacji.

2 Wprowadzenie opłat zostanie zakomunikowane z trzymiesięcznym wyprzedzeniem, by umożliwić zakup lub rezygnację z usługi

Poznaj opinie użytkowników fillup

Bardzo przejrzysty i łatwy w obsłudze program do wypełniania deklaracji podatkowych.

Świetne rozwiązanie dla małych firm.

fillup jest praktycznym programem do wypełniania różnego rodzaju typów dokumentów i formularzy w firmie.

szybkość, sprawność, po prostu bardzo dobry program, polecam

Bo są formularze w jednym miejscu i nie potrzeba za bardzo szukać w Internecie.

:) Polecam. Fillup bardzo ułatwia mi pracę

Dobry program, bardzo ułatwia prowadzenie firmy.

Zdecydowanie dobrze działający i pomocny program. Polecam.

Szybkość i przejrzystość wypełniania

Jak fillup ułatwia wypełnianie obowiązków urzędowych

Ponad 140 000 000

wypełnionych formularzy, deklaracji, druków i umów

Ponad 7 000

druków, formularzy i wzorów pism

Oszczędność czasu

większość pól wypełnia się automatycznie

Wygoda

drukujesz lub wysyłasz e-mail

Pliki JPK

 wysyłka, weryfikacja i import

e-Urzędy

Elektroniczne Skrzynki Podawcze ePUAP

Faktury i rachunki

praktyczny kreator

Umowy i pisma

edycja treści

Eksport / Import danych

Eksport do PDF, Word i XML. 
Import z XML, e-pity, e-Deklaracje, Płatnik, Symfonia, Optima, druki IPS, INSERT GT, e-Nova, Druki Gofin

Bezpieczeństwo

zapis lokalny lub "chmura"

e-Deklaracje

ponad 500 druków PIT, VAT, CIT