Kontekst klienta biura rachunkowego

W aplikacji możemy łatwo przejść do widoku interesującego nas klienta. Aby to zrobić należy kliknąć po lewej stronie ‘Klienci’ a następnie przy interesującym nas kliencie klikamy ‘Otwórz’.

Z listy klientów przechodzimy do szczegółów klienta. Współpracując w kontekście klienta, w lewym menu dostępne są opcje dotyczące rozliczeń klienta. Z tego poziomu można przechodzić do Faktur (1), Kosztów (2), JPK (3), Dokumentów (4). 

Główny ekran klienta, to podsumowanie dotyczące klienta biura rachunkowego w kontekście wybranego miesiąca. Na tym ekranie możemy zobaczyć następujące informacje:

Status od klienta - status ustalany przez klienta określający czy przesłał wszystkie dokumenty w danym okresie rozliczeniowym:

  • Przedsiębiorca nie potwierdził zamknięcia miesiąca,
  • Dokumenty gotowe do księgowania.

Zatwierdzone dokumenty - podsumowanie liczby przesłanych przez klienta faktur, kosztów i innych dokumentów z zaznaczeniem liczby zatwierdzonych już przez księgowego biura rachunkowego w danym okresie rozliczeniowym (przez zatwierdzone rozumiemy zweryfikowane z nadanym statusem).

JPK - status JPK w danym okresie rozliczeniowym.

Integracja z Comarch ERP Optima.

K24 pozwala na łatwe i szybkie zintegrowanie go z programem Comarch ERP Optima. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj

Integracja z pozostałymi programami księgowymi.

K24 umożliwia integrację poprzez import plików JPK_V7M/K z następującymi programami księgowymi: Insert, Varico, Madar, Mała księgowość Rzeczpospolitej, Streamsoft PCBiznes, Taxmachine, Wapro. Więcej przeczytasz tutaj

Podatki - sekcja pozwalająca na uzupełnienie wysokości naliczonych podatków i składki ZUS za dany miesiąc, które klient powinien opłacić.

Status księgowego - status ustalany przez księgowego biura określający czy dany okres rozliczeniowy jest już zamknięty:

  • Miesiąc nie został jeszcze zamknięty.
  • Miesiąc zamknięty, zakończono księgowanie miesiąca