Biuro rachunkowe ma możliwość poinformowania swoich klientów o końcowym rozliczeniu przez zakładkę Podsumowanie w aplikacji k24. Przed wysłaniem informacji do klienta, należy wskazać właściwy miesiąc i rok.
Po zatwierdzeniu wszystkich dokumentów oraz przesłaniu pliku JPK, w części “Podatki i ubezpieczenia” można wpisać kwoty do zapłaty przez klienta dla:
Aby potwierdzić zamknięcie okresu rozliczeniowego, należy skorzystać z opcji “Zamknij miesiąc i powiadom klienta” dostępną w najniższej części widoku, pod “Statusem księgowego”.
Po kliknięciu w przycisk "Zamknij miesiąc i powiadom klienta" dany miesiąc zostanie uznany za zakończony, status księgowego ulegnie zmianie, natomiast do klienta zostanie przesłana wiadomość e-mail zawierająca informację o zakończeniu księgowania miesiąca oraz udostępnieniu w aplikacji firmly wysokości kwot należności do zapłaty.
Dodatkowo klient otrzyma powiadomienie w aplikacji firmly, a w przypadku aplikacji mobilnej na urządzenia android - powiadomienie PUSH (jeśli nadano uprawnienie do ich wyświetlania na urządzeniu mobilnym).
Kwoty podatków i ubezpieczeń pojawią się u klienta na podsumowaniu wraz z możliwością opłacenia ich przez system Autopay lub ręcznego oznaczenia zapłaconej kwoty i formy płatności.
Po opłaceniu podatków i należności oraz potwierdzeniu tego faktu w aplikacji firmly przez klienta, na Podsumowaniu w k24 wyświetlane jest potwierdzenie z konkretną datą płatności.