Zapraszanie klienta biura rachunkowego

Aby obsługiwać klientów biura rachunkowego, można zaprosić dowolną firmę klikając "Zaproś klientów" z ekranu startowego. Klientów można zaprosić z poziomu głównego konta, a później nadać dostęp do wybranych klientów pracownikom [patrz: przypisywanie klientów].
Pracownicy biura rachunkowego również mogą zapraszać klientów. Jeśli pracownik doda klienta, automatycznie uzyskuje do niego dostęp i może z nim współpracować.
Z poziomu konta głównego możliwy jest dostęp do wszystkich klientów biura rachunkowego, zarówno tych zaproszonych przez właściciela organizacji (konto główne) jak i pracowników biura. Aby zaprosić klienta, należy podać NIP klienta, jego adres e-mail oraz nazwę firmy. Po upływie darmowego okresu próbnego, za każdego aktywnego klienta, pobierana jest miesięczna opłata.  

Po kliknięciu przycisku "Wyślij zaproszenie" do klienta biura rachunkowego, zostanie wysłana wiadomość e-mail z zaproszeniem do współpracy w zakresie obsługi księgowej zgodnie z treścią ustawioną w szablonie wiadomości. Klient, który nie ma konta fillup, będzie musiał je aktywować.

Od momentu aktywacji konta - przez cały darmowy okres próbny - a później przez okres, za który biuro rachunkowe opłaca współpracę z klientem, uzyskuje on licencję na korzystanie z programu firmly dedykowanej małym firmom wersji aplikacji fillup.
Użytkownik - klient biura rachunkowego - może po zalogowaniu do aplikacji wystawiać faktury, zarządzać kosztami, wymieniać się z biurem dokumentami oraz używać wielu innych funkcji programu ułatwiających prowadzenie firmy.