W celu dodania pracownika biura do abonamentu, należy zalogować się do konta fillup, następnie wybrać z menu 'Użytkownicy' (1) i 'Dodaj użytkownika' (2).

Następnie należy podać adres e-mail użytkownika (3), który ma być zaproszony i kliknąć 'Dodaj użytkownika' (4).

Jeżeli użytkownik posiada konto na konto.fillup.pl, zostanie od razu przypisany do abonamentu. W przypadku, kiedy użytkownik nie posiada konta na konto.fillup.pl, pojawi się następujący ekran.

Widać na nim adres e-mail użytkownika, którego chcemy zaprosić (5). Jeżeli jesteśmy pewni, należy kliknąć 'Zaproś użytkownika' (6). Po kliknięciu przycisku, użytkownik dostanie wiadomość na podaną skrzynkę pocztową z linkiem do rejestracji. Jako komunikat zwrotny wyświetli się, że dany użytkownik został zaproszony (7).

W tabeli z użytkownikami, kiedy zaproszony użytkownik założy konto w serwisie konto.fillup.pl i potwierdzi mail, jego status w kolumnie 'Aktywny' zmieni się na 'Tak' (8) oraz pojawi się jego imię, które uzupełni w procesie rejestracji (9).