Płatności i warunki reklamacji?

Korzystanie z programu jest bezpłatne przez 30-dniowy okres testowy. Po okresie próbnym bezpłatnie można korzystać z formularzy, które są oznaczone w programie fillUp  jako bezpłatne (0 zł). Firmy oraz biura rachunkowe powinny wykupić abonament najlepiej dopasowany do oczekiwań danej firmy/biura.

Nie. Nigdy nie wystawimy faktury ani żadnej innej formy wezwania do zapłaty osobom, które nie zamówią abonamentu na program klikając opcję „Zamów” oraz wypełniając formularz zamówienia. Po upływie okresu testowego będzie można wypełniać bezpłatnie w programie ponad 300 darmowych druków i formularzy.

Nie. Wszystkie dane wykorzystywane w wypełnianych – zarówno w przypadku wersji instalacyjnej programu, jak i wersji online – formularzach znajdują się wyłącznie na komputerze użytkownika. Firma e-file, producent aplikacji fillUp, nie ma do nich dostępu, nie gromadzi ich, nie przechowuje, ani nie wykorzystuje w żaden sposób. Jedyną możliwością zamówienia/zakupienia programu jest wykupienie abonamentu poprzez formularz zamówienia. Można także wykupić dostęp do pojedynczego druku lub formularza poprzez SMS.

Sposoby wykupienia abonamentu do programu lub dostępu do pojedynczych formularzy zostały szczegółowo opisane w Cenniku. Możesz dokonać szybkiej płatności za pośrednictwem Premium SMS, a w przypadku wnoszenia opłat za abonament, zalecamy dokonanie płatności on-line za pośrednictwem bezpiecznego systemu PayU SA., gdzie dostępne są szybkie przelewy on-line za pośrednictwem banków internetowych lub kart płatniczych i kredytowych. W takim przypadku szybko otrzymasz kod aktywacyjny i fakturę VAT. Istnieje także możliwość wniesienia opłaty tradycyjnym przelewem bankowym lub wpłaty danej kwoty na konto – szczegółowe instrukcje oraz specyfikację zamówienia z danymi do przelewu otrzymasz w mailu. (Zobacz film - jak wykupić dostęp do programu?)

W przypadku zakupu licencji za pośrednictwem Premium SMS kod otrzymasz natychmiastowo, maksymalnie w ciągu kilku minut. W przypadku zakupu abonamentu kod licencji jest wysyłany wraz z fakturą VAT po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym. Wybierając tzw. "szybki przelew" kod licencji otrzymasz mailem w przeciągu 15 minut. Przy wyborze przelewu bankowego lub karty płatniczej czas oczekiwania wydłuża się i może trwać maksymalnie do dwóch dni roboczych. Jeśli zależy Ci na szybszym otrzymaniu kodu licencji,  należy wysłać na adres serwis@fillup.pl potwierdzenie przelewu. W mailu zwrotnym odeślemy tymczasowy kod licencji.

Przez 30 dni możesz używać program fillUp bezpłatnie bez żadnych zobowiązań. Jeśli po tym czasie zdecydujesz się kupić wybrany pakiet,  ale nie będziesz z niego zadowolony, to dodatkowo w ciągu 30 dni od dnia zakupu, masz prawo zgłosić chęć rezygnacji. Zwrócimy Ci 100 proc. wpłaconej kwoty. Bez problemów, zbędnych pytań i formalności. W tej sprawie możesz napisać do działu obsługi Klienta na adres: serwis@fillup.pl podając numer faktury, której dotyczy rezygnacja i zwrot. Po wystawieniu faktury korygującej i potwierdzeniu jej odbioru, zostanie zwrócona pełna kwota, którą zapłaciłeś. Zwrot odbywa się przelewem bankowym lub systemem płatności on-line.

Jest to o tyle trudne, że faktycznym i formalnym sprzedawcą SMS-a, nie jest firma e-file, tylko Twój operator komórkowy, z tego też względu formalne dokonanie zwrotu nie jest możliwe. Istnieje jednak możliwość złożenia reklamacji. Jeżeli po wpisaniu poprawnej treści SMS-a nie dotrze do Ciebie SMS zwrotny, napisz na nasz adres: serwis@fillup.pl. Wyjaśnimy tę sytuację i przekażemy Ci drogą mailową poprawny numer kodu aktywacji. W przypadku Twoich uwag co do poprawności formularza, za który zapłaciłeś SMS-em, czy sposobu działania aplikacji, będą one rozpatrzone tak jak każda reklamacja. Można ją złożyć w formie elektronicznej na adres email: biuro@e-file.pl lub pisemnie na adres siedziby spółki e-file.

W programie fillUp deklaracje są oznaczone jako bezpłatne (0 zł) oraz płatne ($). Po upływie bezpłatnego 30-dniowego okresu testowego, płatnego formularza nie będziesz mógł wydrukować, ani wysłać elektronicznie – warunkiem jest aktywny abonament lub odpłatność za pośrednictwem Premium SMS. Wysyłając SMS w cenie 9,84 zł. (8,00 netto) otrzymujesz kod aktywacyjny, po którego wpisaniu będziesz mógł wypełnić, wydrukować lub wysłać formularz.
Po wypełnieniu, zapisaniu, wydrukowaniu, wysłaniu lub wyeksportowaniu jednego wybranego formularza przez 72 godziny od wpisania kodu, możesz dokonać modyfikacji lub korekty formularza, jednak nie możesz zmienić jednocześnie wszystkich danych, takich jak nazwa podmiotu, nr NIP, REGON, czy adres. Korzystanie z danego formularza po 72 godzinach – edycja, wpisanie nowych danych – wymaga ponownego zakupu.

Podstawowa różnica pomiędzy poszczególnymi pakietami abonamentu to możliwość obsługiwania różnej liczby firm w formularzach płatnych oraz prawo do liczby stanowisk, wersji sieciowej oraz komercyjnego wykorzystywania aplikacji e-pity. Szczegółowe porównanie wszystkich parametrów, znajdziesz na stronie www.fillup.pl/cennik/porownanie.
Po 30-dniowym okresie próbnym będzie można wypełnić bezpłatnie ponad 300 darmowych druków. Wypełnianie formularzy oznaczonych jako płatne ($) wymaga wniesienia opłaty.

Reklamację możesz złożyć w formie elektronicznej na adres email: biuro@e-file.pl lub pisemnie na adres siedziby spółki: e-file sp. z o.o. (60-461 Poznań, ul. Jeziorańska 12). W reklamacji powinieneś w szczególności opisać jej przedmiot oraz zawrzeć dane umożliwiające jej identyfikację i sformułowanie odpowiedzi. e-file rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania, a o wyniku załatwienia zgłoszenia informuje Cię tą samą drogą, którą złożyłeś reklamację.
Zobacz także poradnik video